Garantie & klachten

Garantie
Met veel zorg en passie hebben wij ons assortiment samengesteld. Wij staan achter onze producten en doen dan ook alles om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. We willen je vragen een gebrek zo spoedig mogelijk aan ons door te geven. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


Klachten
Het kan gebeuren dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. Bij Geboorte Geluk streven we naar een hoge klanttevredenheid. Wij zullen er daarom alles aan doen om samen tot een passende oplossing te komen. Mocht je ergens ontevreden over zijn of een klacht hebben raden we je aan dit zo volledig mogelijk te omschrijven (eventueel aangevuld met foto's) en aan ons door te geven via het volgende e-mailadres: klantenservice@geboorte-geluk.nl. Wij zullen je vervolgens binnen 5 werkdagen een reactie sturen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het ook mogelijk om je klacht aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.